Nedavno sem si koupil škodu felicie 1.6glx.Tet ji hodlam upravovat do lepšich parametru. To znamena motorycky a podvozek.začinám podvozkem sníženi nove čepi sniženi budu provadět tím že koupim oryginalní tlumiče a dam tam pružiny, ktere sniži automobil cca o 3,5cm od firmi riegger. Neni to moc ale je to vhodne pro česke cesty nebudu jak naklepany řizek. Dorazy tam taktež dam original kola necham zatim na zakladě 165-70 13r a pak tam dam 14r 185 ktere jsou nafotce nedavam zatim niskoprofilové.Pak hodlam davat do zadu kotoučove brzdy ze škoda rapid ktere bi měli pasavat ale estě musim nějka viskoumat ručni brzdu, v předu budu davat větši kotouče ale eště sem nenašel přislušny tip kotoučů. Hledam radu jak upravit kotouče z rapid na rucni brzdu. Tet jsem hledal sem leší kotouče na zadní napravu našel. Par skušenych lidi mi poradilo WV Golf III a nebo WV Vento akorad se musi dat jinačí lanovody delší. Tet po mensi komplikacich a dlouhe ho shaneni tlumicu se mipodarilo najit komplet ktery je temer nekonkurencni da se nechat i pritvrdit stejne jako zavodni skupina N. Je to podvozk od HP a jsou repasovatelny takze maji obrovskou zivotnost ale na skodu felicie 1,3 bych je osobne nedoporucoval ty maji mekci kastli nez verze 1,6.az pridou tak je nafotim a popisu blize uvedene parametry. Po par konverzacich ohledne motoru sem zjistil ze je lepsi udelat atmosferycky motor nez-li preplnovany. za 1 je to levnejsi neni tak narocny na udrzbu a motor vice vidrži! Když budete chtit velky vykon z motoru a to nejsou z rovna jen kylovaty tak si nechte udelat od profika celou hlavu snizit ani moc ne ale udelat vacku zalestit kanalky a a casovani otevirani ventylu pama tujte na to že že sportovni vačka vám muže udělat z motoru žihadlo a nebo hlemíždě. Ty to upravy maji taky nevyhody nedrži dobře volnobšch a velka spotřeba, ale ti co chtěji silny motory v malim obyčejnym atě to neřeši. Pak odlechčení setrvačniku ma dobrou vyhodu rychle de motor do otaček ale vna volnoběch se strašně chvěje.
Komentáře
Přehled komentářů
musel bys mit vsechno k 1.6 a neprošel bys na STK
kotouce
(jirka, 13. 11. 2010 21:17)Zkus tohle rozumny lidi http://racingparts.eshop-zdarma.cz/index.php?category_id=15 jinak nechapu proc vetsi brzdy seriove jsou dostacujuci i na slalom
Kotouče
(Vašek, 15. 4. 2010 9:12)
Pošle mi prosím někdo nějaké informace o těch zadních kotoučích? Chtěl bych ještě radu: mam 1.3 mpi a chtěl bych ufiknout vzduchový filtr a dát tam sportovní ale nevím, zda mam zachovat přísun vzduchu teplého či studeného. Poraďte, prosím
ulitnik@centrum.cz
WTF
(jenda, 8. 2. 2010 20:17)1.3 že maj měkčí kastli než 1.6? To tedy opravdu né! Roku 95, nebo tak nějak, proběhlo zesílení kastle a týká se to všech motorizací stejně.
TO snad není možné!!!!!!!
(Karel, 31. 3. 2009 7:21)tet = teď, ventyl = ventil, koupil sem = koupil jsem, motorycky = motoricky, nove čepi = nové čepy, akorad = akorát, ktere bi = které by, v malim atě = v malém autě, niskoprofilové = nízkoprofilové, viskoumat = vyzkoumat, hlemíždě = hlemýždě, volnoběch = volnoběh, odlechčení = odlehčení
tvar
(kevin74, 12. 10. 2008 21:29)skus vse co neni kulate zakulatit a vivarit atd .. uz delam na tom jak bude jednou ta tvoje felicita vipadat ale potrrebuju vedet barvu kterou budes chtit na fildu dik za odpoved fifvty :D
dekuju
(Carlos, 12. 10. 2008 19:55)
Kluci diky za bomba rady když budete neco nyvyho vědět šup sem stim!!!
Z něčím souhlasím a zněčím ne
(Bertik, 5. 10. 2008 20:11)S temi kotouči mají pravdu,taky tet řeším stejný problém.K temu podvozku,mam Felicii 1.3,namontovany zavodni pružiny skupiny N,druhý motor upravený na závody do vrchu cca 91 kobilek,a Felicie sedí jako přikovaná.Jestli budeš dávat sportovní kotouče do předu,tak to ma jen malou mouchu,brzdí až jsou zahřáté,ale pak jsou jako pila no prostě super.Přeji ti hodně štěstí při dalších upravách tvé káry,a at se ti dílo vydaří..
Re: rada s motorem
(jarda, 8. 10. 2011 17:54)