Nedavno sem si koupil škodu felicie 1.6glx.Tet ji hodlam upravovat do lepšich parametru. To znamena motorycky a podvozek.začinám podvozkem sníženi nove čepi sniženi budu provadět tím že koupim oryginalní tlumiče a dam tam pružiny, ktere sniži automobil cca o 3,5cm od firmi riegger. Neni to moc ale je to vhodne pro česke cesty nebudu jak naklepany řizek. Dorazy tam taktež dam original kola necham zatim na zakladě 165-70 13r a pak tam dam 14r 185 ktere jsou nafotce nedavam zatim niskoprofilové.Pak hodlam davat do zadu kotoučove brzdy ze škoda rapid ktere bi měli pasavat ale estě musim nějka viskoumat ručni brzdu, v předu budu davat větši kotouče ale eště sem nenašel přislušny tip kotoučů. Hledam radu jak upravit kotouče z rapid na rucni brzdu. Tet jsem hledal sem leší kotouče na zadní napravu našel. Par skušenych lidi mi poradilo WV Golf III a nebo WV Vento akorad se musi dat jinačí lanovody delší. Tet po mensi komplikacich a dlouhe ho shaneni tlumicu se mipodarilo najit komplet ktery je temer nekonkurencni da se nechat i pritvrdit stejne jako zavodni skupina N. Je to podvozk od HP a jsou repasovatelny takze maji obrovskou zivotnost ale na skodu felicie 1,3 bych je osobne nedoporucoval ty maji mekci kastli nez verze 1,6.az pridou tak je nafotim a popisu blize uvedene parametry. Po par konverzacich ohledne motoru sem zjistil ze je lepsi udelat atmosferycky motor nez-li preplnovany. za 1 je to levnejsi neni tak narocny na udrzbu a motor vice vidrži! Když budete chtit velky vykon z motoru a to nejsou z rovna jen kylovaty tak si nechte udelat od profika celou hlavu snizit ani moc ne ale udelat vacku zalestit kanalky a a casovani otevirani ventylu pama tujte na to že že sportovni vačka vám muže udělat z motoru žihadlo a nebo hlemíždě. Ty to upravy maji taky nevyhody nedrži dobře volnobšch a velka spotřeba, ale ti co chtěji silny motory v malim obyčejnym atě to neřeši. Pak odlechčení setrvačniku ma dobrou vyhodu rychle de motor do otaček ale vna volnoběch se strašně chvěje.
Komentáře
Přehled komentářů
prosym o radu pozahřati motoru po několika kilometrech nechce nastartovat diky za radu
Illustration of Blood Difficulties
(AHinsHuppy, 28. 7. 2018 8:25)
Pression arterielle est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque temps votre coeur bat, il pompe le sang par de vos arteres a la flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/difference-entre-le-viagra-et-le-cialis/
How To Prevent Prostate Problems And Diseases?
(AlbertHet, 5. 6. 2018 5:43)
The prostate related is central to the part of a male's the reproductive system. It secretes fluids that assist the transportation and activation of sperm. The men's prostate is situated just in front of the rectum, below the bladder and around the urethra. When there is prostate problem, it will always be very uncomfortable and inconvenient to the patient as his urinary strategy is directly affected.
The common prostate health conditions are prostate infection, enlarged prostate and cancer of the prostate.
Prostate infection, often known as prostatitis, is among the most common prostate-related problem in men younger than 55 years of age. Infections with the prostate related are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.
Acute bacterial prostatitis may be the least common of most types of prostate infection. It is a result of bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients can experience fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by using antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to alleviate the swelling.
Chronic bacterial prostatitis is really a condition of a particular defect in the gland along with the persistence presence of bacteria inside urinary tract. It can be a result of trauma towards the urinary tract or by infections from other regions of the body. A patient may experience testicular pain, lower back pains and urination problems. Although it is uncommon, it may be treated by removal from the prostate defect followed by the use antibiotics and NSAIDs to take care of the soreness.
Non-bacterial prostatitis makes up about approximately 90% of most prostatitis cases; however, researchers have not yet to establish what causes these conditions. Some researchers think that chronic non-bacterial prostatitis occur because of unknown infectious agents while other feel that intensive exercise and high lifting could cause these infections.
Maintaining a Healthy Prostate
To prevent prostate diseases, a suitable weight loss program is important. These are some of the things you can do to maintain your prostate healthy.
1. Drink sufficient water. Proper hydration is necessary for health and wellness and it will also keep your urinary track clean.
2. Some studies advise that several ejaculations per week will help to prevent prostate cancer.
3. Eat steak sparingly. It has been shown that consuming a lot more than four meals of beef a week will raise the risk of prostate diseases and cancer.
4. Maintain a suitable diet with cereals, vegetable and fruits to make certain sufficient intake of nutrients essential for prostate health.
The most critical measure to consider to make certain a proper prostate is usually to choose regular prostate health screening. If you are forty years old and above, you should opt for prostate examination at least one time a year.
výměna pryže na přednim kole š.fel. mpi 1300
(josef, 28. 10. 2016 18:02)nevím jaky je postup aby to bylo k užití...děkuji
m
(hovado , 29. 1. 2015 5:09)mislel sem ze tadyi stavyte auta a tadi najdu tak partu trotlu kteri ostatnim opravujou vzkasi s takovejma blbeckama postavite hovno poznal sem lidi ktery neumeli skoro cist a psat ale postaviyl se k autu a dokazali divi jednou snad zjistite ze podle ucebnyce ceskiho jazika auto schopny auto nepostavite. ted prosim opravit grmaticke chyby pane uciteli a taky bych prosil oznamkovat jdu jinam bavit se o autech ne o i,y
Re: m
(Učitel, 12. 4. 2016 22:36)Ty jsi ale debil. To se fakt nedá číst. Žereš vůbec příborem? Myslím, že ne. Cvičená opice nebo papoušek by to napsal srozumitelněji.
Neberte to vážně ;-) - POKRAČOVÁNÍ
(Závodník, 20. 2. 2011 16:05)Totéž platí o pneumatikách. Používat jakékoliv lepší brzdy pro pneumatiku 165/70 R13 je totální nesmysl. Taková pneumatika nedokáže přenést ani brzdný účinek sériových brzd v bídném stavu! Ani použití jiných "běžných" typů pneumatik (ani zmíněné běžné gumy o rozměru 185/?? R14) nestačí pro jakoukoliv sportovní jízdu, tedy ani brzdění (o zatáčení nemluvě). O chování pneumatiky totiž prakticky vůbec nerozhoduje rozměr, a rozhodně neplatí, že čím širší - tím lepší. Kvalitní pneumatiku dělá konstrukce kostry, vzorek, ale především směs. Ta totiž naprosto mění celé chování pneumatiky. Pro Felicii je ideální šířka sportovních a závodních gum (letních - pro suchý asfalt) někde mezi 160 a 180mm. Nemá smysl se rozepisovat o teorii pneumatik, natož závodních či sportovních, ale pokud chce autor článku jezdit "rychle" (v rámci možností více méně sériového auta), měl by zapomenout na pneumatiky běžných typů. Pokud by měl zájem, rád mu poradím nejen s volbou pneumatik, ale i se vším dalším ;-). Nechci nikomu "kazit radost", schlazovat nadšení, či ho nějak bezdůvodně kritizovat, ale tenhle článek mi natolik "vadil", že mi to nedalo. Na závěr snad jen upřesním, že vím o čem mluvím, protože se dlouhé roky zabývám stavbou a úpravami závodních vozů Felicia, se kterými také závodím ;-). Nebudu sem (na veřejně přístupné místo bez kontroly a ochrany) dávat adresu svých www stránek, ani svůj běžný email, protože nestojím o nějaký vir či spam, ale pokud by měl někdo (třeba autor článku, ale i kdokoliv jiný) zájem si popovídat o úpravách Felicií, nechte na sebe kontakt, nebo napište na email brtnikabc@email.cz (moc tam ale nechodím - není to můj běžný email, takže prosím o trpělivost ;-) ). Určitě není v mých silách, ani v silách nikoho jiného podrobně a do všech detailů popsat všechny možnosti, varianty a způsoby, natož naučit někoho auta "stavět" či upravovat (sám jsem se to učil od mnoha odborníků, ve skutečném závodním teamu a z velkého množství odborné literatury několik let), ale rád poradím a předám (nejen své vlastní) zkušenosti ;-). Momentálně pomáhám jednomu člověku stavět skutečný závodní vůz pro rally "na dálku" po emailu, ale je to velice náročné na čas, a stejně to "není ono" ;-). Pokud by měl někdo zájem nabízím i možnost úpravy nebo stavby závodního vozu Felicia třeba pro rally či vrchy. Nedělám "běžné" drobné věci a nezabývám se prakticky vůbec vizuálními úpravami, ale spíš dělám celkové úpravy a přestavby sportovních a závodních vozů a stavby na zakázku. Momentálně mám k dispozici (a případně i k prodeji) 2 karoserie Felicia s homologovaným rámem a s TP (obě mají v TP motor 1,3). Jedna před lakem, holá, jen vyrámovaná, druhá už nalakovaná (bílá), a prakticky před dokončením stavby Ačkové (nejvyšší specifikace mimo Kit Car) Felicie, včetně Ačkového továrního motoru. Převodovku momentálně mám jen Nkovou (5ti stupňovou s kolíkovým samosvorem), ale není problém zajistit prakticky jakýkoliv díl (většinou za lepší cenu než je běžné) pro tuning nebo závodní vozy Felicia i některé další. Ačkovou tovární převodovku Hewland - 6ti rychlostní s lamelovým nastavitelným samosvorem - jezdím ve svém autě (které je také na prodej jako celek), takže jako samostatný díl ji nenabízím.
Re: Neberte to vážně ;-) - POKRAČOVÁNÍ
(Jirka, 19. 5. 2013 2:10)
Zdravím, rád bych upravil motor na felinu 1.3 mpi, sportovní svody, ostrá vačka ( 280/280), cimbu, snížená hlava o 0,6mm, leštěné a zvětšené sací a výfukové kanály, tvrdší ventilové pružiny, přímé sání, přestavba na ethanol E85. Na kolik bych se s tím mohl tak dostat Kw a Nm?
Předem děkuji
Re: Neberte to vážně ;-) - POKRAČOVÁNÍ
(nenny, 16. 3. 2015 0:32)Zdravim, mel bych zajem prohodit par slov o feldach a jejich upravach. Z clanku soudim ze nejsi zadny radoby tuner s hlasitym stereem ale clovek se zkusenostma. Nejde mi o vizaz ani poulicni tuning. Popripade nenny25@seznam.cz, predmet felicia. Predem diky za pokec i nepokec, nic se nedeje.
Re: Neberte to vážně ;-) - POKRAČOVÁNÍ
(standa, 10. 1. 2016 21:42)
Dobry den,velice me zaujal vas článek,chystal se v letošním roce absolvovat závody do vrchu,stavim veličin a mám trochu problém se sehnanim 320 váčky a nechci za ni dávat 10tis. A víc.můžete poradit.
...
(Jakub, 4. 1. 2016 13:51)Vůbec to nesouvisí s článkem, ale za čeština je opravdu strašná. Jak se říká hamba blit!!!
ta čeština
(Ladislav, 6. 12. 2015 19:35)Pane, než vydáte článek zkontrolujte si laskavě jak a co píšete. Vy jste snad nechodil do školy? To je hrůza a děs. Pokud neumíte česky tak si nechte článek napsat.
konec ?
(tvoj tato, 14. 4. 2015 19:31)Jenom by mě zajímalo jak to teď vypadá s tou tvojí feldou :D
Pravopis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(johny, 8. 4. 2015 1:17)To je teda napsáno, učitelky češtiny by se asi posraly při čtení tvého článku.
čeština
(ddddd, 15. 10. 2013 21:01)to psalo dítě na úrovni druhé třídy...úpravy s iiiiiii....no děs
Neberte to vážně ;-)
(Závodník, 20. 2. 2011 16:04)Ahoj všichni. Nerad to dělám, ale musím trochu upřesnit nebo spíš vyvrátit ty nesmysly co se tady píšou. Gramatiku a překlepy úplně vynechám - to nestojí ani za komentář. Autor evidentně neví o Feliciích a jejich úravách nic, nebo jen něco málo, co někde zaslechl či četl, ale i to dokázal ještě buď špatně pochopit, nebo to špatně napsat ;-). Jen namátkou vyberu několik největších nesmyslů: Karoserie pro vozy Felicia se vyráběla celkem v 5ti variantách, a NEliší se vůbec podle motorizace, ale POUZE podle roku a měsíce výroby. První karoserie vycházely z Favorita, a byly opravdu hodně měkké a nevhodné pro sportovní účely. Naopak prakticky všechny karoserie pro tak zvanou "novou tvář" jsou vhodné, a dostatečně tuhé (i ty existujou minimálně ve 2 variantách, které se na první pohled nerozeznají, ale obě se používaly pro všechny motorizace). Karoserie se pro závodní účely dodatečně vyztužují, a ještě je výrazně vyztuží ochranný rám. Popsané úpravy motoru úplně vynechám, protože to je jen směsice informací z doslechu (evidentně ne moc dobrého), a jejich popis je naprosto nedostatečný, mnohdy zavádějící či úplně nepravdivý, zdaleka ne kompletní, a bez podrobnější představy a znalostí nemá smysl se o nich vůbec bavit. Úprava motoru "doma" je nesmysl, natož úprava motoru Felicie pro turbo (jde to, ale určitě ne doma v garáži, vyjde to na šílené peníze, je třeba mít rozsáhlé znalosti a k dispozici mimo jiné diagnostiku, speciální čidla a snímače atd.) a pokud člověk není opravdový odborník na motory, výsledek bude přinejmenším sporný, pravděpodobně ale špatný, nebo se dokonce motor zničí. Popisovaný podvozek HP bude pravděpodobně základní "tuningová" verze, což není nic jiného, než originál podvozek Felicia s hustším olejem a vyfrézovanýma drážkama pro možnost výškového nastavení. Pružiny jsou vepředu o něco tužší (pro běžný provoz dostačující), zadní jsou origo (vím to přímo od technika firmy HP ;-) ). Firma HP vyrábí opravdu velké množství podvozků na různé vozy, a jen pro Favorita a Felicii jich existuje asi 12 typů. Ceny začínají (u nové sady - 4ks) někde tuším pod 10 000,- za právě popsanou sadu, a končí někde u 50 - 60 isíc za špičkové závodní tlumiče (ne tak kvalitní jako ProFlex, ale stačí ;-) ). Pružiny pro snížení tedy vůbec nejsou potřeba, protože tluče HP jsou vždy výškově nastavitelné, a to minimálně v rozsahu 3cm (3 drážky po 1,5cm), nebo častěji 6cm a více (5 - 8 drážek po 1,5cm, nebo podle přání - na zakázku. Také možno se závitem a maticí - nastavitelné i o víc jak 15cm!). Změnou výšky se ale ovlivní geometrie (především odklon a sbíhavost), a tak je často třeba udělat i další úpravy a geometrii po každé změně výšky znovu seřídit. Pokud jde o brzdy, existuje celá řada možností, počínaje zmíněnými zadními kotouči z Golfa 3 (nejjednodušší a nejlevnější varianta, ale také nejméně účinná) - což ale bez výměny předních kotoučů za PODSTATNĚ účinnější nemá vůbec smysl dělat. 70-90% brzdného účinku zajišťují přední brzdy! I u bubnových zadních brzd se používá omezovač účinku, protože jsou až zbytečně účinné v porovnání s předníma.
Re: Neberte to vážně ;-)
(martas, 30. 5. 2012 21:04)Sorry ale také nemáš pravdu, že by se daly HP štelovat až o 15cm??? Co je to za hovadinu twl... A spousty dalších zavadajících informací....
Na základku!!!
(Tomáš, 4. 5. 2012 16:45)Ty vole, možná bych ten článek i dočetl ale vzhledem k tomu že neumíš psát a gramatika ti nic neřiká sem to prostě nezvládnul!! Vrať se na základní školu prosimtě, paní učitelka ti vysvětlí kde se píše s/z a i/y .
LOL
(Markus, 9. 10. 2011 12:55)Ty vole, prodej auto, ridicak dej do supliku a sup zpet do skoly, a k autum se uz nikdy nepriblizuj, nevidim duvod proc chces nicit toto auto tvejma neodbornyma zasahama. doporucuju 9mm ocele a prohnat si to hlavou, dost lidem se tim ulevi
rada s motorem
(patris, 15. 8. 2011 21:32)ahoj kluci nevite prosím jestli de do 1.6feldy dát motor 1.3mpi bez nejakejch velkejch upravách na kabeláži jako třeba na řídící jednotce atd dík za rady ..pke@seznam.cz
poradit
(zdenek, 13. 3. 2022 10:14)